19 Ocak 2011 Çarşamba

Bİ DARALDIM MI NE?

Soru: şiddet eğiliminiz var mı?
Cevap: durumsal olarak mı genel olarak mı konuşuyoruz?

Eğer durumsal konuşuyorsak, tam şu anda var! Ya geçen yine hayıflanıyordum ya işte, ben hiç adam dövmedim hayatımda diye. Çok yazık etmişim. Halbuki dayağı hak eden baya da insan girdi hayatıma, girmedi de değil. Ama ben çok yufka yürekliydim herhalde.Ama maymun gözünü açtı! Yılların hümanisti (erhancım, selam), balık burcu sevgi pıtırcığı, herkese öteki yanağını dönen ben; artık bu dakika itibariye hali hazırda uzun olan tırnaklarımı kullanmaya karar veriyorum!
Bu hayatta yapmak istediklerim listesine "birilerine şöyle okkalı bir osmanlı tokadı akşetmek" maddesini ekliyorum. Liste yeterince saçma ve tuhaf değilmiş gibi şimdi daha da tuhaf oldu.
Sözlerimi geri alıyorum: şiddet, gereklidir, doğrudur, yapalım yaptıralım. Hem bak o adamlar ne kadar rahat yaşıyorlar! Demek ki işe yarıyor. Bir İsrailli ya da bir Amerikalıda benim kadar fazla mide problemi ya da başağrısı yoktur eminim. Canları daraldıkça alıyorlar ellerine silahı, ohh, sen rahat ben rahat. Kafa mis.
Halam bana siyah deri eldiven almış. Kadın hissetti herhalde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder