29 Temmuz 2011 Cuma

PUL KOLEKSİYONU


Zamanında pul koleksiyonunu göstermek diye bir şey varmış. Vardı demiyorum çünkü yaşamadım ben öyle bir şey. Hem ayrıca benim de pul koleksiyonum vardı, ne olacak?
 Her neyse zaten şimdi gösterilecek koleksiyonlar değişti. Hatta öyle koleksiyona, bir şeyler biriktirmeye filan da gerek yok. Göstermeye değecek bir şeyleriniz var mı o bile çok önemli değil bazıları ve bazı durumlar için. Ama bizim gibi hala pullara değer verenler ("pul, burada sadece bir simgedir" açıklamasının parantezidir, devam ediniz) için koleksiyon görme kısmı biraz sıkıntılı. Öyle her koleksiyonum var diyeni görmeye gitmeye gerek yok değil mi? Ooo baktım da baya saçma bir yazı olmuş ama mesajı var, var.

1 yorum:

  1. Pul sadece hava atmak için biriktirdiysen beş para etmez ama her birinin anısı varsa ozaman paha biçilemez
    Mesela ben askerdeyken sevdigim bana yarım telefon kartını vermisti hala saklarım paha biçilemez....

    YanıtlaSil