12 Ağustos 2011 Cuma

AFERİN MERKEZ, AFERİN!


Şu memleket televizyonlarında izleyecek bir şey bulmak zor ve izlemeye çalıştığım neredeyse her şey zulüm olduğundan; izlediklerim bir elin parmaklarını geçmez. Geçmesin de zaten, bu nedir ya! Gecenin 1 inde, başımı iki elimin arasına almış ileri geri sallanıyorum. Behzat bir yandan ben bir yandan: "neden, neden, neden?" Ne gerek var?
En başta yaptığım saygısızlığın bedelini ödüyorum bence. Sen kalk son iki bölümü izlemek için koltuğa elinde Çin restoranından sipariş verilmiş noodle la otur; bi de bunu utanmadan çubukla ye. Sex and the City izliyoruz sanki! Adamın böyle ağzını burnunu kırarlar işte! Oh olsun bana...
Şu savcı, kanepede Behzat'a sanki bırakırsa düşecekmiş gibi sarıldı ya hani
Hani o türküyü söyledi ya; "Madem öptürmeyecektin neyi ima ettin?"
Ah hiçbiri değil de ben neden Şule yi saçları kazınmış görünce cızz ettim, onu bilemedim.
Hey Yarabbim, kafam dağılsın dedim, şu diziyi bitireyim dedim, iyi halt ettim. Al dağıldı! Uyu bakalım şimdi bu kafayla. Ne zaman la yeni sezon? Film nerde? Bana Behzat'ı getirin, sarılıcam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder