23 Eylül 2011 Cuma

GİDİYORUM, GELİCEM

Çok akılsızca bir karar vermiş olabilirim ama bir karar verdim. Zaten verdiğim her kararın akıllıca olduğunu iddia edemeyeceğim. Edersem de beni döverler. Neyse, işte ben de her zaman ki gibi en kötü karar marar demedim, verdim. Vereceğim.
Sebeplerim yok hatta sebebim bile yok. Tek sebebim, can sıkıntısı olabilir. Ya da "yarın sabahı görecek miyim acaba" sorusu. Ya da "kaç kaç nereye kadar" bile kullanılabilir burada. Şimdilik böyle yarım kalsın, anlatırım sonra.
Ben yarın gece Ankara'ya gidiyorum, ezikböcek'imi görmeye. Aile saadetimizi, Ankara ya taşıyoruz bu hafta sonu. Zaten bir göçebe olduk ki yani... E ne yapalım; yok İzmir, yok İstanbul, yok Ankara derken işte 3 büyük şehirde dağılma hali.
Dönünce konuşuruz o zaman. Hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder