26 Kasım 2011 Cumartesi

TELEFON SAPIĞI

 

  Nerden baksan bundan 10 yıl öncesidir bu bilinmeyen, görünmeyen "özel" numaralardan insanların birbirine telefonla tacizde bulunduğu zamanlar. Olanca saçmalığı ve rahatsız ediciliği ile gecenin bir köründe yahut sabaha yakın bir saatte arar da ararlar. Açarsın konuşmazlar. Açıp beklersin onlar da beklerler. Konuşaları varsa küfürden daha hallice bir şey söylemezler. Nerenizi yalamak ya da nerenizi okşamak istediklerine dair dan dun konuşup adamın asabını bozarlar. Şimdi sen bana böyle dedin ya ben de tahrik olup anında telefonumun operatörünü arayıp senin yerini tespit ettireceğim ve üzerime bir şey dahi giymeden koşarak sana geleceğim ki dediklerini bana yapasın! Hayır, beklediğin buysa acayip bir olasılık denemesi yapıyorsun demek ki. 1 milyon kadını arasan bunu yapacak kadın bulabilir misin diye mesela... Yok amaç bu değil de gecenin bir körü rastgele birisiyle konuşmaksa; böyle konuşulmaz. Bir kere hırlamayı ve hohlamayı bırakman lazım, anlaşılmıyor. Cümle kuracaksın. Öznesi, tümleci ve yüklemi olacak şekilde lütfen. O zaman belki olsalığın artar. Bilinir ki biz kadınlar, acı çeken erkeklerle ilgilenmeyi ve onları dinlemeyi severiz. E ne de olsa serde annelik içgüdüsü var. Telefonun sapık ucunda duran kadınsa zaten iş daha kolay. Çünkü kadınlar sadece dinlemek için arar. Ve genelde arayan zaten tanıdığınız bir kadındır. Telefonu açan adamın öyle bir sesini duymak için aramışlardır. Bi şey yok yani. Ev telefonundan aramışsa evde kadın var mı diye aramıştır. Tek derdi ses duymaktır. Telefonu açıp öylece yanınızda bir yere koyun, siz kapatmadıkça o da kapatmaz, dinler.
Geçen gece sabahın üçünde telefonumun çaldı ki uyuyalı daha 2 saat olmuş, bakmadan aldım açtım. Açmamla karşımdaki adamın hırılıtılar çıkarması bir olunca tabi bende telefonu kapadım ama o bundan hoşlanıyor olsa gerek, yılmadı iki kere daha aradı. Açmadım ama valla mesaj atar diye bekledim "açsana o telefonu orospu" gibi bişey... Ne de olsa ilk seferinde açtığım anda ona yüz vermiş oldum, şimdi niye oyalıyorum di mi? Zaten bence biz telefonu açmadıkça bunlar baya tahrik oluyorlar veya haz alıyorlar ki adam aramaya devam ediyor. Ya bu neyin inadı? En son bundan yıllar, belki dedim ya işte 10 yıl önce felan olmuştu, oluyordu böyle şeyler. Acaba yeniden moda mı oldu? Onu merak ettim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder