24 Mayıs 2012 Perşembe

BALONDAN İŞLER



Sevgili Blog,

Çok harika haberlerim var ajsjkjddjaldşkdk yok lan, bir şey yok. Biletleri kestirdim, gidiyorum. Hadi yine iyisin. Bi takım arkadaşların da (arkadaş derken lafın gelişi tabi ki) gözleri aydın. Şaka şaka, onlara ne. İyice saçmalamadan susayım ben en iyisi. Zaten bugün saçmalama limitimi doldurdum. Çok allı ve morlu bir haldeyim, tadımdan yenmiyorum.
Kendim için bir şarkı katayım hemen buraya:
http://www.youtube.com/watch?v=KMF602pBPeY&ob=av2e

Ben başka birşey anlatcağım: Şu anda etrafımda ki bütün ilişkiler sanki dev bir sabun balonunun içinde gibi. Hani çocukken yapardık ya; bulaşık deterjanını suyla karıştırır, sonra da içine batırdığımız mandalı üfleyip baloncuklar yapardık. Şimdi onların makineleri çıktı (her şey gibi), Taksim'de falan adamlar üzerinize üzerinize baloncuk yağdırıyorlar. Neyse işte, o balonların büyük ama baya büyüklerini düşünün. Yüzeyi sanki yağlı gibi parlayan ve renkleri birbirine girmiş sıvı bir gökkuşağı tarafından kaplanmış gibi duran kocaman bir sabun balonu! (bunun başka bir adı varsa bile ben bilmiyorum) İşte iki kişi o balonun içinde ilişki yürütmeye çalışıyorlar. Öyle ki, içeriden biri ya da dışarıdan biri çepere azıcık fazla yaklaşsa, bum! Aman ne sağlamlık, ne sağlamlık... Şunun, bunun, hangisinin suçu olduğu -ki ilişki iki kişiden oluştuğuna göre (yani umarım iki kişidir) bu durumda iki suçlu vardır- önemli değil, sadece bu kadar hassas, bu kadar ince, bu kadar narin olmasına gerek yok. Tamam, biz de tuğladan duvarlar örün demiyoruz ama yani, bu kadar da olmasın ama değil mi? Sonra "neden herkes bu kadar gergin?" Gergin olur tabi (yazının burasının yukarıda eklenen Ajda abla ile ilgisi yoktur, ayıp ama). Kımıldasalar, etraflarında ki balon patlayıverecek. Onlar da, ne birbirlerine ne de kendilerine mesafe bırakmadan, kıpırdamaya korkarak yaşamaya çalışıyorlar. Ben ilişki denen şeyi, yanında rahat ettiğin biriyle birlikte olmak ya da birinin yanında rahat etmek sanıyorum. Gerçi ben ilişki nedir pek bilmiyorum ama öyle olması gerek gibi geliyor. O yüzden de bu gerilimleri gördükçe bana ikide bir söyedikleri şeyi düşünmüyor değilim "ne gerek var". Yok be! Gerek vardır elbet. Yani, sanırım...  Bilmiyorum.

Bu arada konudan tamamen alakasız bir yerde (bu, ayrı bir yazıya konu olacak zaten) şu var: Marvel, ilk eşcinsel düğününü yapıyor! http://www.dipnot.tv/30876/cizgi-romanda-bir-ilk--X-Men-%E2%80%98de-escinsellerin-dugunu-var.aspx#.T7535CGXPZQ.twitter
Haber orada, bunun üzerine hikaye yakında burada.Ve benim bir çizgi romanın içinde yaşama isteğim giderek artıyor. E herkes bir Tony Stark değil!

1 yorum:

  1. ajda pekkan'a bağladığın kısım beni benden aldı alksjas

    Not: yorum yazarken şu kelime doğrulama olmasa süper olur :(

    YanıtlaSil