7 Ağustos 2012 Salı

BUGÜN

Şu dakika itibariyle güzel bir gün değil. O yüzden yazmam lazım. ..

Sağ tarafımda ki ağrı nüksetti. İyi halt yedi! Parmak uçlarımda ki uyuşma geçeli ancak bir saat oldu.
Hiç özlememişim kendisini. Nereden baksanız bir iki senedir yoktu. Bir kere geçenlerde yokladı, önemsemedim ama bu, baya uzun sürdü. Üç gündür birlikteyiz kendisiyle. Ben henüz uzun süreli bir ilişkiye hazır değilim o yüzden yarın ayrılmaya çalışacağım.

İnsanlarla telefonda kavga etmekten nefret ediyorum. İnsanlara telefonda kızmaktan nefret ediyorum. İnsanlara kızdığım halde susmak zorunda kalmaktan nefret ediyorum. Hissetmediğim gibi konuşmak ya da davranmak zorunda kalmaktan nefret ediyorum. Öfkeli Şirin gibi oldum, "nefret ediyorum!"

Galata Kulesi'ni özledim ben... Dibinde oturup kuleyi seyretmeye ihtiyacım var. Kıpırtısız ve hareketsiz bir yaz akşamında, o taş duvara bakıp serinlemeye ihtiyacım var.

Var oğlu var anasını satayım bugün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder