7 Mart 2013 Perşembe

32 KISIM TEKMİLİ BİRDEN




Sevgili Blog,
31’i atlatıp 32’ye kadar gelebildik. O bir sene nasıl geçti bilmiyorum ama adı gibi 32 kısım tekmili birden geldi bu yaş: kan, ter, gözyaşı, ihtiras, entrika, macera… Gelen gideni aratmasa bari de biraz sakinlik, biraz dinginlik gelse hayatımıza. Çünkü yaş kemale erdikçe kafa da ermek istiyor. Üstelik yaşlandığıma dair somut örneklerim de mevcut:

En sevdiğim akşamlar ayağımı uzatıp çekirdek çitleyip-çay içerek KuzeyGüney izlediğim akşamlar.

O Ses Türkiye fanı oldum çıktım (ve evet, Murat Boz’la baya ilgisi vardı)

Haftanın en azından bir günü kızlar gecesi, her pazartesi Beşiktaş buluşmaları yapmak adetimiz oldu.

Evde biri daha var ve özellikle de bu aralar, bu yaşlarda olması daha iyiymiş. Değil mi #ezikböcek?

Tatil planlarımız hoplamalı zıplamalı değil de deniz kenarlı, sahil kasabalı hale gelir oldu. Endişelenmeli miyim #obsesifmakinist?

Saçlarımı bir turuncuya, bir kırmızıya, bir bordoya boyamaya karar verip, hiç birine boyamadan kendi haline bıraktım.

Renkli tişörtlerim iyice dolabın dibinde kaldı.

Einstein gibi aynı siyah tişörtten dört tane aldım.

Bu sene üzerime daha hırka bile giymedim, erken menopoz mudur nedir; vücut ısım hep yüksek hep yüksek.

Yıl içinde toplam 4 aya yakın diyet yaptım, toplamda 500 gr ancak verdim. Metabolizma hızıma kurban olayım ben!

Boyun fıtığım sürekli ve zaman içinde pozisyona (yok yok, o değil) ve strese bağlı olarak artışlar gösteren ağrılara neden oluyor.

Bu sene içinde işe başlayanlarla benim aramda net on (rakamla 10) yaş var.

Bekarlık sultanlık olabilir evet ama çevremde azınlık haline geldi.

Kedi almaya karar vermek üzereyim.

Yavrum, çocuğum, evladım kelimelerini daha sık kullanır oldum. (Hayatım, balım, canım, aşkım dediğim için zamanında tenkit aldığım düşünülürse buna da şükür)

İnsanlara iş görüşmelerinde referans olabiliyorum.

Unutkanlığım o kadar had safhada ki; destekleyici haplar alıyorum ama almayı unutuyorum, sonra da cüzdanımı evde unutuyorum falan.

Öyle işte… Sonuç olarak bir hikayenin daha sonuna geldik.  Dünyanın bin türlü hali var (mış), her halin bin türlü gidişatı var (mış). O yüzden eminlik, kesinlik, hakimiyet kurmuşluk olanaksız ve evet, o şemsiyeler açılmıyor. Bir sonraki yıl nerede olurum, nerede olmam kiminle ya da kimsiz olurum, bilinmez; ama umarım hem siz hem ben hala birbirimizi okur-yazar oluruz. Öptüm sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder